Mero boobs masaldai mero lips tokna thalyo

Hello guys………I m sweta………..and I m 28yrs old…………..ra ma chai married hu.but mero husband baira job garnu hunxa………malaysiya ma…hamro arranged marriage vako ho…….mero husband ko mom dad matrai hunuhunxa…….but dad pani gau mai hunuhunxa………ani ma ya single basxu………mero bihe vako 4yrs vayo.but mero aile samma baby chai chaina………but tyo pani thikai hunx………………ma atleast free vayera hidna ta pauxu……….but mero hobby haru chai teen age ko kta haru sanga badi link badhaunu ho………and then affair.tespaxi romance………teenage boys haru prati ma ekdam chadai attract hunxu….malai shorts haru lagayera baira tira teenage boysharu sanga ghumna ekdam manparxa.ma shopping garna jada ya market ma jada.jaile pani koi na koi kta sanga lift lekai hunxu……..unarule ni malai lift dinxan…….ani ma ekdam chipkera basxu………….shopping garna jada pani ekdam sexy sexy luga haru kinxu.ra afnai room ma basera lagayera tym pass garxu………….etikai ghar ma bore vayera basnu vanda ta tei thik lagx.amalia kei kura ko kami chaina.mero husband le malai maina maina ma paisa pathaidrakhxa….ra malai kei kura ko kami chaina…kami bas eti hoki.m not sexually satisfied………I love sex so much……………
Ani ekdin mero ghar ma mero husband ko koi cousin ako thyo…….unaru gau bata ako thyo..usko chora le +2clear garera ako thyo.aba yak tm ma bachelor join garne vanera ako thyo………ani usko naam sagar thyo.sagar cool thyo…..herda ekdam valadmi type ko.dress up pani ekdam sojho kta ko jasto grt hyo….shirt ra pant……..but ramro thyo………..ani 1week jati yei ktm mai base………tyo week ma maile sagar sanga ali tym spend gare.baira market tira jada sagarlai lera janthye.ghumthye…….ramailo lagthyo………….ani tespaxi sagarko mom chai gau jane tayari ma thyo.but malai sagarlai pathaun amanthyena…sagarko ko afnai relative pani yei cha vanthyo.so u tei basne jastai krua garyo………..maile sagarlai kei tym merai ghar ma basa…maile kunai colz ko principal lai chineko xu.so ma tei milaidinxu vanera bahana banaye…….sagar le pani hunxa vanyo……….ani aba ghar ma sagar ma eklai theu……..ani ali din ta normal nai gayo………..tespaxi ma sagar sanga jani jani chipkina thale….sagar ko desire haru sodhna thale………….maile sympathy khojeko thye sagar bata……….sagar pani maile vaneko sabai manthyo………………maile sagar lai shopping pani garaidinthye……..ani ekdin maile mero bday party gahr mai manaune soche…………
Sirf sagar ra ma matrai celebrate garne soche………….ani tyo din hami shopping garan gayeu.maile cake order gare….ani red color ko sexy onepiece kine…..onepiece ati ani sexy thyo…..ani rati maile room decorate gare.ballons haru ready gare………….ani light off gardye….tespaxi ma ready vayera aye…….sagar le malai ekdam ghayal hune parale herna thalyo………malai compliment pani diyo……..and I was happy……………tespaxi maile cake kate……….sagarlai khwaidye…………ani maile sagarko face ma body ma cake lagaidye.jani jani…………..sagarle pani mero face tira cake lagaidyo…………..ani tespaxi hami drink garna thaleu.sagar washroom gayera ayo………….mathi ko naked thyo.shirt kholera ako thyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh uslai dkehda jhan mata dhalla jasto vaye…….maile control garna sakina…………..anisagarko body touch gare……………usko body ma cake lagaidye.sagar ekdam statue vayera kamdai basyo…………..tespaxi maile uskai agadi naked vaye……………..sagar ko akha alu jatro vayo………………..ma naked vaye…………………
Sagarko hath meor boobsma lage………sagarle hath hatayo………….maile jabarjasti usko hath mero boobs ma rakhe…ani usko mathi basera uslai kiss garna thale.uslai seduced garuan thaleahhhhhhhhhhhhhhlips kiss gardai usko body tira hath lage.usko neck tira suck garna thalehahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.sagar ahhhhhhhhhhhhhhhhhhi love u so much…………….chaldai chaldai sagar pani mood ma ayo..maile usko pant kholdye………ani usko lado hath ma liyera hallauna thale.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sagar ekdam dherai excited vayo.ra mero mathi chadhyo………ani mero boobs masaldai mero lips tokna thalyo.ahhhhhhhhhhhhh sagar ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..do it.ahhhhhhhhhhhhh sagar ahhhhhhhhhhhhhh.sagar le meor boobs dabauna thayo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh chusna thalyo.ahhhhhhhhhhhhhhhh sagar…..ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…….puti chusna thalyo.ahhhhhhhhhhhhh
Puti chusdai jibrole fuck garna thalyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ani lado halna thalyo.sagar ko lado ali sano thyo………………….but malai aile le tetile nai kam chalunu parthyo…………………ani lado halna suru garyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhs agar.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh fuck me ahhhhhhhhhhhhhhhhh push it.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lado vitra halna suru garyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhani chikna suru garyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh as agar.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lado shake garna thalyo.ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh15min mai sagarko sperm khasihalyo………………I was not satisfied…..but maile sagarlai feri garna lagaye……..ani 3tyms sex gareu…….and finally malai relief vayo.ra yo story euta msg jastai ho………….masanga sex garna chahanuhuxna vaye.plz contact me………………ahhhhhhhhhhhhhi love u so much

No comments:

Post a Comment